Właścicielem marki Akademia Dobrego Agenta jest ASF Premium Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 18, 08-110 Siedlce, NIP 821-265-05-86, Regon 366616625, KRS 0000664284
Sukces w sprzedaży wymaga zbudowania nawyków opartych na sprawdzonych standardach.
W czasie trwania Programu otrzymasz niezawodne sposoby efektywnej i etycznej pracy.
Nie jesteśmy technikami lecz praktykami. Podczas zajęć skupiamy się na symulacjach sprzedaży oraz ćwiczeniach inspirowanych prawdziwymi sytuacjami.
Dzięki nim nabierzesz pewności siebie w pracy z klientami.
Praca handlowca to latami kształtowane rzemiosło, a skuteczny rzemieślnik biegle posługuje się swoimi narzędziami.
Przygotowaliśmy dla Ciebie autorskie narzędzia, a podczas ćwiczeń rozwiniesz umiejętności posługiwania się nimi.
Wstęp, czyli ubezpieczenia na życie oczami klienta
Inauguracja Programu to dobry moment na to, by wyrównać posiadaną już wiedzę, porównać najważniejsze z dostępnych produktów oraz uporządkować je z perspektywy klientów.
Po co klientom ubezpieczenia na życie: analiza portfelowa
Bez kompleksowego i portfelowego podejścia trudno jest zrozumieć sytuację klienta i jeszcze trudniej wytłumaczyć znaczenie oraz sens ochrony. A ubezpieczenie życia lub zdrowia to przecież forma inwestycji.
Analiza potrzeb w kontekście ubezpieczeń osobowych
Prowadzenie analizy potrzeb to nie ankietowanie ani tym bardziej "zalewanie" klienta szeregiem trudnych oraz niedyskretnych pytań. Jak "ją" zacząć, jakie zadawać pytania oraz jak sprawić, aby klient chciał z Tobą rozmawiać? Tym zagadnieniom poświęcamy wiele uwagi, bo to one gwarantują sukces w kolejnym kroku.
Budowanie mostów i przygotowanie rozwiązań
Ubezpieczenia życia i zdrowia to długoterminowe produkty, który wymagają umiejętności planowania finansowego. Wyposażony w te umiejętności oraz profesjonalne narzędzia wsparcia, w prosty sposób przygotujesz swoim klientom niezbędne dla nich rozwiązania.
Storytelling w ubezpieczeniach na życie
Przekonujący handlowcy potrafią mówić w sposób poruszający nie tylko umysły, lecz również serca. Podczas warsztatu nauczysz się nie tylko przekonywać swoich rozmówców, ale inspirować ich do działania. O ile nam wiadomo, to jedyne tego rodzaju szkolenie na rynku!
Komunikacja zdalna i hybrydowa
Coraz więcej spotkań odbywamy w formie zdalnej, a zdarza się, że naszego klienta znamy "tylko z maila". Tymczasem na rynek wchodzi pokolenie wychowane ze smartfonem w ręce. Jak do nich trafić? Naucz się pisać w sposób angażujący i przekonujący.
Trudne pytania i reakcje na obiekcje
Obawiasz się trudnych i nieprzewidzianych pytań? Zrobiłeś wszystko poprawnie, a kolejny klient zgłasza obiekcje do przygotowanej oferty? Naucz się pracować z zastrzeżeniami: uprzedzaj je i działaj w przekonujący sposób, gdy się pojawią.